Main image

Sunday, January 9, 2011

Sumber Ilmu Emas - Ramalan & Berita Daripada Kitco

Assalamualaikum & selamat sejahtera untuk pembaca,

Seperti biasa, saya harap anda semua sihat pada hari ini. Tadi saya jalan-jalan menjelajah ke dunia siber untuk mencari berita terkini mengenai emas. Jadi saya masuklah ke satu website yang boleh saya katakan popular bagi para pelabur emas, Kitco.com. Bagi anda yang baru sahaja mula menceburkan diri dalam dunia emas ni, Kitco adalah satu website yang anda patut tahu!




Mengapa saya kata begitu?

Sebab melalui kitco, banyak maklumat yang anda dapat tahu berkenaan dengan harga emas semasa dan juga untuk logam-logam yang lain. Di kitco juga ada disediakan paparan naik turun nilai pasaran matawang asing. Senang cakap, banyaklah info-info yang ada boleh dapat di kitco.


Itu sajalah yang saya nak share dengan anda hari ini, Insyaallah saya akan lebih banyak lagi kat blog ni k!

Mulalah melabur emas hari ini secara berhemah!winking

0 comments:

Post a Comment

RSS Feed

Renungan Buat Semua

"ALLAH JADIKAN DUA LOGAM YANG BERNILAI (EMAS DAN PERAK) SEBAGAI PENGUKUR KEPADA BARANGAN DAGANGAN. LOGAM INI SERINGKALI DIJADIKAN UKURAN KEKAYAAN SESEORANG. WALAUPUN ADAKALANYA BARANGAN DAGANGAN LAIN TURUT MENYIMPAN NILAI YANG TERSENDIRI, AKHIRNYA IA AKAN DIGUNAKAN UNTUK MENDAPATKAN EMAS DAN PERAK. BARANGAN DAGANGAN LAIN TERKESAN AKIBAT TURUN NAIK PASARAN, SEDANGKAN EMAS DAN PERAK TIDAK." - Ibnu Khaldun -

Renungan Buat Semua

SABDA RASULULLAH SAW "AKAN TIBA SUATU ZAMAN DI MANA TIADA APA YANG BERNILAI DAN BOLEH DIGUNAKAN OLEH UMMAT MANUSIA. MAKA SIMPANLAH DINAR DAN DIRHAM (UNTUK DIGUNAKAN)" - Musnad Imam Ahmad Ibn Hambal -